Rebranding

Tijd voor een frisse wind voor je merk?

Technologie, trends en concurrentie kunnen je merk snel verouderen.

Je hebt jarenlang geïnvesteerd in kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Maar straalt jouw branding dat ook uit? Of voelen klanten zich meer aangetrokken tot concurrenten met een afgewerkte uitstraling?

Als jouw merk niet meegaat met de evolutie, loop je het risico dat klanten kiezen voor iemand anders.

Verouderd matereel, oude roestige vrachtwagen en oude beroeste bulldozer

Vernieuw, net als Creacar, je merk om weer op te vallen in je sector.

Met een strategische rebranding zorg je ervoor dat je bedrijf en merk weer in lijn liggen met de huidige markt én de toekomst.

Het gaat verder dan alleen een nieuw logo of frisse kleuren: het is een kans om je waarden opnieuw scherp te stellen en klanten te laten voelen waarom ze voor jou moeten kiezen.

Team foto van het team van Creacar art directed door het KAPMES team in samenwerking met groeispurters fotografie
Online design - sfeerfoto voor de website van Creacar in lijn met de rebranding 3D design - Product render van Creacar product in lijn met de rebranding Webdesign navigatie menu - Creacar.com in lijn met de rebranding Print design - folder voor de perswagen product categorie van Creacar in lijn met de rebranding Print design - naamkaartjes Creacar in lijn met de rebranding Print design - Notitieblok Creacar in lijn met de rebranding

Creacar's evolutie voor de toekomst

Strategie

Creacar positioneert zich nu als een innovatieve en technisch vooruitstrevende marktleider in mobiele constructies, met focus op hun pioniersgeest en expertise.

Merkidentiteit

De rebranding legt de nadruk op hun leiderschap in de sector, en versterkt zowel hun marktpositie als hun aantrekkingskracht als werkgever.

Merkcommunicatie

Alle uitingen van Creacar zijn nu consistent en gericht op het benadrukken van hun technische innovatie en betrouwbaarheid.

Kleurenpalet

Paars, metaal grijs en zwart staan voor de technische precisie en betrouwbaarheid die Creacar uitstraalt.

Typografie

Strakke, moderne lettertypes zorgen voor een professionele en eigentijdse look.

Logo

Het nieuwe logo is simpel maar krachtig, met een subtiele verwijzing naar Creacar’s innovatieve aanpak.

Rebranding geeft je merk weer kracht

Verbeterde merkherkenning

Betere aansluiting bij je doelgroep

Concurrentievoordeel

Groei in klantvertrouwen

Succesvolle rebrands (2)

Download jouw Rebranding gids

Ontdek de essentiële stappen voor een succesvolle rebranding in onze gratis whitepaper: Rebranding Fundamentals.

Vul het formulier in en zet de eerste stap naar een merkidentiteit die klaar is voor de toekomst!

Rebranding Fundamentals e-book

" " geeft vereiste velden aan

Mogen we jou updates sturen rond Rebranding en Branding? 
Persoon houd de Rebranding Fundamentals Whitepaper vast en kijkt ernaar. Gezien vanuit schouder perspectief

Liever meteen een gesprek?

Plan een afspraak in.

After

Creacar logo na rebranding door KAPMES

Before

Jans Creacar oud logo

Testimonial

‘KAPMES heeft ons echt geholpen om een stap vooruit te zetten. Ze wisten onze technische kennis en expertise perfect te vertalen.

Marc Scherpenbergh | CEO – Creative Engineer

Ontdek onze rebranding voor Creacar