We streven naar oprechte en creatieve communicatie.

We voegen emotionele waarde toe aan merken.

We denken verder, out of the box, met een hoek af.

Wat vinden we belangrijk?

Creativiteit

Tijd voor creativiteit is één van onze belangrijkste uitgangspunten. We zijn ervan overtuigd dat de beste resultaten komen uit een ideale omgeving voor de creatieve geest. De belangrijkste invloed is die van tijd. Bij KAPMES doen we er alles aan om het aspect tijd te begrijpen en te optimaliseren in functie van creativiteit; dit trekken we door in de fysieke ruimtes, samenwerking, werkprocessen, etc.

Innovatie

Innovatie is volgens ons noodzakelijk voor positieve veranderingen in de markt. We staan als eerste in de rij achter de duurzame concepten, toekomstgerichte ideeën en creatieve oplossingen. Zelf zijn we constant in verbeteringsfase en proberen we de complexe en omslachtige processen te vereenvoudigen en verwerkbaar te maken voor zowel onszelf als onze partners.

Strategie

Strategie vóór design is voor ons vanzelfsprekend. Dé basis voor communicatie, we kunnen geen vormgeving of marketing realiseren voor onze partners zonder een grondige merkstrategie en doordacht plan.

Oprechtheid

Het zou wat hypocriet zijn om onze merken vanuit de kern van de identiteit te creëren en dit niet door trekken in onze eigen identiteit. Practice what you preach is iets wat natuurlijk komt voor ons.

Transparantie

Bij ons geen gesloten keuken. Onze neuzen staan in dezelfde richting en samen geraken we verder. We benutten onze vaardigheden compleet voor jouw merk en doen dit samen met jou.

We are on a mission

Creative
Strategy
& Owner

Lennert

Strategie & Business. Denker. Designer. Innovator. Droog. Hemd. Lacht. Primitivo. Beetje turf.

Creative
Web
Sr.

Koen

Web & SEO. Creatieft. Verzamelt. Semi droog. Slimme blik. Long island.

Creative
Design
Mr.

Ylian

Brand & Graphic design. Gamer. Quick on his keys. Droog. Eigenzinnig. Burgers. Film fanatic.

Creative
Sales & Data
Mr.

Kobe

Sales & Data. Levensgenieter. Reizen. In the gym half the time. Niet droog. Iets vettig bij z'n bier.

Creative
Design
Mr.

Emily

Brand & Web design. Building brands for breakfast. Avontuur. Curious. Pietje Precies. Overthinker.

Creative
Marketing
Jr.

Febe

Digital marketing. Sociaal. Gezelligheid matters. Blijven ontdekken & lachen. Divers. 161cm impact. Melo cakes.

Emotional
Support
Statue

Donna

Yves Klein blauw. Bescheiden. Elegant. Stille waters. Verfijnd. Kunstzinnig. Geïnspireerd.

Ons karakter & onze partners

Klik hier voor merkwaardig werk

Afspraak

Plan meteen een verkennend gesprek in