Breathing spaces

De kunst van interieurtransformatie: waar ruimtes tot leven komen en persoonlijke verhalen op unieke wijze verteld worden

Partner

Studio Éclat

Sector

Interieur

Expertise

Rebranding

Live website

Launch site
Studio Éclat-logo en slogan “Breathing Spaces” als overlay op een hand die een gedrukt patroonvel toont – versterkt de merkbeleving in het interieurconcept.
Typografisch Studio Éclat-logo met gridstructuur en tagline, toont het ontwerp en de precisie van de nieuwe visuele identiteit binnen de rebranding.
Het logo van Dépôt Albert voor de rebranding door KAPMES
Sfeervol interieurbeeld met fluwelen zetels naast een typografisch Studio Éclat-woordmerk; belichaamt het merkverhaal van stijlvolle en ademende ruimtes. Detailopname van een Breathing Spaces-kaart op een groene designstoel, onderdeel van de merkidentiteit van Studio Éclat als interieurinrichter. Minimalistisch monogram SE op beige achtergrond, als visuele uitwerking van het logo en de huisstijl van interieurstudio Studio Éclat. Kleurenpalet van Studio Éclat met tinten als Espresso, Daisy en Moon – zorgvuldig gekozen voor de positionering als premium interieurinrichter. Gedrukt Studio Éclat-logo op een donker designkaartje, gepositioneerd op een stoffen fauteuil – visueel statement van interieur en identiteit. Collectie Studio Éclat-stickers in verschillende vormen en kleuren, met slogans als ‘Breathing Spaces’ – visuele uitwerking van de brandingstrategie rond interieurbeleving. Uitnodiging voor een exclusief Studio Éclat-event, gecombineerd met de merkboodschap ‘Breathing Spaces’, typerend voor hun interieurfilosofie. Donkergroene totebag met roze Studio Éclat-logo, toegepast als branding item binnen de rebrandingstrategie. Studio Éclat-envelop met roze typografie op bruin vlak, sluitstuk van een consistente en elegante huisstijl gecreëerd in samenwerking met brandingbureau KAPMES. Combinatiebeeld met een sculpturale schedel in een interieursetting en een Studio Éclat bodywarmer; branding en interieurstijl komen visueel samen in deze totaalinrichting. Studio Éclat-zaakvoerders in overlegmoment, vastgelegd door fotograaf Renaat Nijs – belichaamt de persoonlijke aanpak binnen hun totaalinrichting. Visitekaartjes van Studio Éclat met opvallende typografie in roze en donkergroen, reflecteren de merkidentiteit na de rebranding. Close-up van een Studio Éclat visitekaartje op een fluwelen stoel, versterkt de luxe en verfijning van hun interieurconcepten. Prijslabel aan een donkergroene stoffen stoel met SE-logo, toont de verfijning en coherente branding binnen het interieurconcept van Studio Éclat. Prijskaartjes met Studio Éclat-branding en SE-monogram, weerspiegelen het premium karakter van de interieurstudio en haar totaalinrichtingen. Laptop op een bruine leren bank met de homepage van Studio Éclat zichtbaar, onderdeel van de rebranding van dépôt Albert door branding bureau KAPMES. Telefoon met Studio Éclat homepage op een donkergroene wollen stof – branding en interieurdesign visueel verweven in één beeld. Laptop op een leren bank toont de interieurpagina van Studio Éclat, als resultaat van de rebranding Mobiele en desktopweergave van de website van Studio Éclat naast een lifestylefoto van het interieur, visualiseert de nieuwe merkidentiteit gecreëerd door KAPMES. Laptop met de nieuwe website contactpagina van Studio Éclat, een studio voor interieurinrichting en ruimteconcepten, geplaatst op een bruine leren zetel. Mobiele weergave van de Studio Éclat website op een houten tafel, toont een projectpagina van de interieurinrichter gespecialiseerd in totaalinrichting.
Is er een klik?