Nieuw logo
of restyling
nodig?
Uitstekend,
Wij zaten al op je te wachten
logo
Wanneer heb je een nieuw logo nodig?
Start-up
Ben je een ambitieuze starter en heb je goesting om de toekomst te veranderen? Wil je een impact achterlaten met je concept? Dan heb je een uitstraling nodig die de aandacht trekt, een sterke indruk achterlaat en je onderscheidt van de concurrentie.
Dekt de lading niet meer
Heb je de indruk dat je onderneming uit de oude look & feel is gegroeid? Dat je uitstraling niet meer bij de identiteit past? Of voelt het gewoon verouderd en niet meer toekomstbestendig? Zorg ervoor dat de perceptie rond je merk on point blijft.
Overname of fusie
Na een overname of fusie is het vaak een logische stap om aan je logo en huisstijl te werken in het geheel van een rebranding of herpositionering. Maak tijd (op voorhand) om de nieuwe situatie in kaart te brengen en je nieuwe identiteit de juiste jas aan te trekken.
Hak de knoop door
Waarom is een professioneel logo zo belangrijk?
Het trekt aandacht
In de huidige situatie hebben bedrijven ongeveer 2-5 seconden om potentiële klanten ervan te overtuigen dat hun producten/diensten het overwegen waard zijn. Een uniek logo kan snel de aandacht van kijkers trekken en de kernwaarden van een bedrijf op een interessante manier overbrengen.
Eerste indruk
Een logo is de eerste kennismaking van een bedrijf met het doelpubliek. Een goed vormgegeven logo kan de interesse van het publiek wekken en hen uitnodigen om meer te weten te komen over je onderneming.
Fundament van je identiteit
Hoewel het logo-design slechts een onderdeel is van het merk van een bedrijf, dient het als basis voor het hele verhaal waarop het merk is gebouwd. Trek vanuit het logo je visuele identiteit uniform door naar al je media.
Het is memorabel
Logo’s zijn een punt van identificatie; ze zijn het symbool dat klanten gebruiken om je merk te herkennen. Idealiter wil je dat mensen bij het zien van je logo meteen denken aan wat je bedrijf doet – en, nog belangrijker, hoe het hen laat voelen.
Zij gingen je voor (8)
3 dingen die we beloven.
1. We are...
…in it for the long run.
2. Sterke branding...
…eist een intense samenwerking.
3. No shit...
…leaves the shop.